Kontingenter og avgifter

Voksne (17 år og eldre)150,-
Barn (16 år og yngre). Inkludert i aktivitetsavgiften første året.100,-
Støttemedlemskap100,-

Medlemsskap gir følgende fordeler:

• Vi kan tilby et godt, inkluderende og engasjerende miljø med løpere i alle aldre, fra nybegynnere via mosjonister til eliteløpere.
  • Klubbhus: Klubben eier Tømmerholt i Strindamarka, like ved Estenstaddammen. Stedet er klubbhus og arena for mange av klubbens arrangement, så vel løp som sosiale aktiviteter.
  • Tur-orientering i Trondheim (Strindamarka). Du får kjøpe klubbens tur-orientering til redusert pris.
  • Medlemmer betaler halv pris ved leie av klubbhuset Tømmerholt.
  • Nybegynnerkurs/ O-skole og oppfølgingskurs.

Aktivitetsavgift

Barn (16 år og yngre). Inkluderer medlemsavgift første året.450,-
Voksne (17 år og eldre)650,-
Maksavgift, familie.1700,-
Aktivitetsavgiften forusetter ordinært medlemsskap og gir følgende fordeler:

• Fri deltagelse på klubbens treninger, treningsløp, Wing4er og klubbmesterskap.
  • Klubben dekker ordinær startkontingent for deltagelse i alle terminfestede orienteringsløp i Midt-Norge. Dog dekkes ikke etteranmeldingsgebyr eller startkontingent ved uteblivelse fra start.
  • Klubben kan dekke startkontigent i enkelte andre løp utenfor Midt-Norge som O-festivalen, norgesmesterskap, norgescup, stafetter ol.
  • Startkontingent ved deltagelse i løp som betegnes som ferieløp dekkes ikke.
  • Reiseutgifter dekkes normalt ikke.